Benvenutu à e vittorie!

"Elettricità cunfortu" duverebbe avè "grande rete elettrica"

Rapportu: In cunfurmità cù u dispiegamentu unificatu di a State Grid Corporation of China, Jilin Electric Power Co., Ltd. prumove attivamente a trasformazione di a rete di distribuzione di i paesi in a zona di cunfini, aiutendu à alleviare a povertà, arricchendu a ghjente è ringiovanendu u cunfini. Basatu annantu à sta basa, cuntinuvà à aumentà l'investimenti, accelerà l'implementazione di u compitu d'aghjurnamentu di a rete elettrica in 12 cuntene impoveriti, accelerà a custruzzione di strutture di sustegnu di l'alimentazione per l'acqua potabile sicura in e zone rurali, è furnisce una putenza "grande rete" affidabile per a fruntiera a ghjente per sbarrazzassi di a miseria è diventà prusperu.

Sapemu chì a "grande rete elettrica" ​​hà assai vantaghji tecnichi, cume migliurà a fiducia di l'alimentazione, riducendu a capacità di riserva di u sistema, facilitendu u sviluppu di grandi unità, riducendu a carica massima di u sistema, migliorendu l'ecunumia operativa, migliorendu a qualità di l'alimentazione, è rendendu pienu usu di e centrale idroelettriche. Eccetera. Dapoi u principiu di questu annu, in cunfurmità cù e decisioni è u dispiegamentu di u Cumitatu Centrale di u Partitu è ​​di u Cunsigliu di Statu, State Grid hà implementatu decisamente l'importanti compiti pulitichi chì deve. Basatu annantu à a realizazione di più di 6.800 prughjetti in 2019, hà prumuvutu cun vigore 533 "trè regioni è duie prefetture" è 282 prughjetti in i paesi di cunfini. A custruzzione di u prughjettu di a rete di distribuzione deve esse finita in u calendariu; in cunfurmità cù l'idea di "ottimisazione di a rete principale, rafforzamentu di a rete di distribuzione, è aghjurnamentu di a rete rurale", hè stata inizialmente creata una rete elettrica rurale moderna cù "struttura ragionevuli, tecnulugia avanzata, sicura, affidabile, intelligente è efficiente", è a fine di a griglia hè stata aperta "L'ultimu migliu".

À a fine di u 2019, State Grid Jilin Electric Power hà compiu a trasfurmazione è l'aghjurnamentu di a rete di distribuzione di 56 paesi in a zona di cunfini in a pruvincia mezu annu prima di u calendariu, è hà risoltu a mancanza di capacità di trasformazione di l'energia affrontata da più di 20.000 persone in e zone di cunfine è l'antichi equipaggiamenti di alimentazione rurale. prublema. Frà elli, 14 paesi è più di 5.000 persone anu rializatu l'obiettivu di "elettricità benestante" cù una capacità media di distribuzione di l'energia di e famiglie micca menu di 2 kVA è una percentuale di affidabilità di l'alimentazione micca menu di 99,80%. In u 2020, a rete elettrica statale Jilin Electric Power accelererà a trasformazione è l'aghjurnamentu di e rete elettriche rurali è prevede di compie l'attività di rinnuvamentu è trasformazione di a rete elettrica in 12 cuntene povere prima di a fine di settembre. Frà elle, per esempiu, a zona turistica scenica naziunale di u livellu AAAA-Village Guanmen, cunnisciuta cum'è "u picculu monte Huangshan in u Nordeste", investirà 5,96 milioni di yuan per custruisce una linea di 2.729 metri, è aumenterà a capacità di distribuzione trasformatore da 50 kVA à 200 kVA. .

Dunque, in cunfurmità cù i requisiti di "una garanzia, quattru sforzi cumpleti", duvemu andà à tuttu per capisce u compitu di alleviamentu di a miseria, è custruisce attivamente prughjetti di sicurezza, prughjetti di alta qualità è prughjetti puliti. Solu lasciate "l'electricità benestante" aduprà "Grande rete elettrica" ​​permetterà à ogni paese di u paese d'avè accessu à u putere, a putenza sicura è a pace di a mente, affinchì a ghjente abbia un sintimu più profondu di "Elettricità di u Populu per u Omu », da pudè cuntribuisce attivamente à a vittoria decisiva nantu à una sucietà benestante è à a lotta contru a puvertà. Cuntribuzione di Griglia di Statu.


Tempu di posta: Jun-30-2021